Pęcław, dnia 04.08.2022 r.
INFORMACJA
W wyniku ogłoszonego naboru na stanowisko inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na zastępstwo nie wpłynęła żadna oferta.
Kierownik GOPS w Pęcławiu
/-/ Mirosława Szydłowska
OFERTA PRACY NA ZASTĘPSTWO
INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu informuje o naborze na zastępstwo na stanowisko – starszy referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu
Pęcław 28, 67 – 221 Białołęka
Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie – wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
5) staż pracy min. 2 lata przy obsłudze świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, funduszu alimentacyjnego;
6) biegła znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office (Word, Excel);
7) umiejętność obsługi programów informatycznych obowiązujących na powyższym stanowisku tj. TT TOP – TEAM, SYGNITY;
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
9) nieposzlakowana opinia.
1) znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
- ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna,
- ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i ich rodzin „Za życiem”,
- ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy Kodeks Cywilny;
2) posiadanie cech osobowości takich jak; odpowiedzialność, komunikatywność;
1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się o przysługujących im prawach i uprawnieniach w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” ;
2) przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego zasiłku dla opiekuna, świadczenia z programu „Dobry start” wraz z wymaganą dokumentacją;
3) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna i świadczenia „Dobry start”;
4) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłku dla opiekuna, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, z programu „Dobry start”;
5) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tych sprawach;
6) przekazywanie do Biura Informacji Gospodarczej – informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych;
7) przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych w celu ustalenia sytuacji rodzinnej, dochodowej i zawodowej dłużnika alimentacyjnego, przyczyn niełożenia na utrzymanie osoby uprawnionej oraz do odebrania oświadczenia majątkowego;
8) przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu;
9) obsługa komputerowych systemów teleinformatycznych dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków dla opiekunów oraz świadczenia wychowawczego, funduszu alimentacyjnego tj.
- wprowadzanie danych,
- sporządzanie list wypłat oraz list składek na ubezpieczenie emerytalno – rentowe i zdrowotne,
- elektroniczne lub pisemne pozyskiwanie danych, wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, programu „Dobry start”;
10) przygotowywanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, świadczeń wychowawczych i programu „Dobry start”;
11) współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
12) wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej, niezbędnych na zajmowanym stanowisku.
Praca na podstawie umowy o pracę - 1 etat. Praca przy monitorze ekranowym (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6) zaświadczenie lub kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzające wymagany staż pracy;
7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na tym stanowisku;
10) kandydat będący osobą niepełnosprawną, jeżeli chce skorzystać z uprawnień przysługujących osobom niepełnosprawnym jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
11) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Oferta pracy na zastępstwo – Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego” osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu, Pęcław 28, 67 – 221 Białołęka lub przesłać pocztą na w/w adres w terminie do dnia 28 lipca 2022 r. do godz. 10.00.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu.
Kandydaci spełniający wymogi formalne, będą informowani indywidualnie o dalszym etapie naboru.
Prowadzący nabór zastrzega sobie prawo jego unieważnienia bez podania przyczyny.
Pęcław, dnia 12 lipca 2022 r.
Kierownik GOPS w Pęcławiu
/-/ Mirosława Szydłowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu