Pęcław, dnia 10 sierpnia 2022 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
KIEROWNIK PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO W BIAŁOŁĘCE
a) wykształcenie wyższe:
- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub
- na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
b) co najmniej 2 - letni staż pracy;
c) doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny
i systemu pieczy zastępczej lub jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, szkole;
d) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego kraju Unii Europejskiej, bądź
obywatelstwo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo
do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają
znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej;
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
f) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska
nie jest mu zawieszona ani ograniczona;
g) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek
w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
h) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
i) brak zamieszczenia danych kandydata w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle
Seksualnym;
j) nieposzlakowana opinia.
a) znajomość aktów prawnych:
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. - Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
b) umiejętność pracy zespołowej,
c) umiejętność organizacji pracy,
d) dyspozycyjność, kreatywność,
e) znajomość metod pracy z dziećmi i młodzieżą,
f) odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
g) odporność na stres.
a) kierowanie działalnością placówki zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie m.in: zapewnienie opieki i wychowania dzieciom i młodzieży do 16 roku życia, pomocy
w nauce, organizacji czasu wolnego, zabawy, zajęć sportowo-rekreacyjnych i rozwoju zainteresowań, organizację działań animacyjnych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, zajęć prowadzonych w formie specjalistycznej, stacjonarnej oraz pracy podwórkowej,
b) budowanie szerokiego systemu docierania do dzieci, młodzieży, ich rodzin wymagających objęcia oddziaływaniem Placówki, które nie posiadają informacji, motywacji czy kompetencji umożliwiających nawiązanie współpracy z Placówką
lub sytuacja problemowa w jakiej się znajdują im to uniemożliwia;
c) opracowanie dokumentów dotyczących funkcjonowania Placówki,
d) kierowanie bieżącą działalnością Placówki;
e) sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki i wychowania;
f) sprawowanie opieki nad wychowankami oraz stwarzanie im warunków harmonijnego rozwoju;
g) dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym Placówki;
h) planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego w środki trwałe,
rzeczowe składniki majątku obrotowego oraz konserwacja i naprawy sprzętu
w Placówce;
i) sprawowanie nadzoru nad mieniem Placówki;
j) udział w szkoleniach i spotkaniach wewnętrznych, spotkaniach sprawozdawczo –
programowych, zespole ds. okresowej oceny sytuacji dziecka, imprezach
okazjonalnych dla dzieci i ich rodzin.
a) forma zatrudnienia: umowa zlecenie,
b) okres zatrudnienia: 1.09.2022 r. do 30.06.2023 r.,
c) miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu, Pęcław 28, 67 – 221 Białołęka – Placówka Wsparcia Dziennego w Białołęce,
d) obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych.
a) życiorys – CV z podaniem danych umożliwiających kontakt oraz dokładnym opisem
przebiegu pracy zawodowej, opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 - letni staż pracy,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej lub jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe:
- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub
- na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony
własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,
f) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim opatrzone własnoręcznym
podpisem i bieżącą datą,
g) kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy
obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo
do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
h) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią opatrzone
własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,
i) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne
przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,
j) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
i bieżącą datą,
k) oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej
oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,
l) oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie,
że nie został nałożony na niego obowiązek alimentacyjny, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.
a) Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu reprezentowany przez Kierownika. Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie: GOPS w Pęcławiu, Pęcław 28, 67 – 221 Białołęka,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: gops@peclaw.eu
- telefonicznie: (76) 8317 332.
b) Inspektor ochrony danych
Mogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@amt24.biz lub listownie na adres siedziby Administratora.
c) Cele i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego
(art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO oraz art. 10 RODO), natomiast inne dane, w tym dane
do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy, przepisy szczególne określające wymogi kandydata na aplikowane stanowisko.
d) Odbiorcy danych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:
- podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w szczególności organy
kontrolujące, organy administracji publicznej;
- podmioty, którym Administrator powierzył do przetwarzania dane osobowe
na podstawie zawartych umów (tzw. podmioty przetwarzające).
e) Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane
do zakończenia procesu rekrutacji. Dane osobowe w dokumentach aplikacyjnych
kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dane osobowe z dokumentów aplikacyjnych kandydatów, którzy
w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni przechowuje się przez okres 3 miesięcy
od dnia zatrudnienia wybranej osoby, następnie po upływie tego terminu podlegają usunięciu.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów mogą być odbierane osobiście
w terminie 7 dni od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pęcławiu.
Dokumenty aplikacyjne nie odebrane w terminie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
f) Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
e) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie
W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
f) Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
g) Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu
/-/ Mirosława Szydłowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu