Nabór - Kierownik Klubu Senior+ w Białołęce

 

 

                                                                                                                 Pęcław, dnia 22 lutego 2023 r.

 

 

INFORMACJA

W wyniku ogłoszonego naboru na Kierownika Klubu Senior+ w Białołęce nie wpłynęła żadna oferta.

 

 

                                   Kierownik GOPS w Pęcławiu

                                                                                                               /-/ Mirosława Szydłowska

 

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu

ogłasza nabór na stanowisko:
Kierownik Klubu Senior+ w Białołęce
utworzonego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Trwałość Projektu

 

I.       Wymagania niezbędne

1.      Posiadanie obywatelstwa polskiego.

2.      Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

3.      Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4.     Nieposzlakowana opinia.

5.     Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

6.     Staż pracy:  co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej.

7.     Wykształcenie wyższe i ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r.  poz. 2268 z późn. zm.).

 

II.     Wymagania dodatkowe

1.      Podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy.

2.      Znajomość metod pracy z osobami starszymi.

3.      Umiejętność organizacji pracy.

4.      Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, odporność na stres.

5.      Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

6.      Prawo jazdy kategorii B, własny samochód.

 

III.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior+,
  2. Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu Senior+.
  3. Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciem lub rezygnacją Seniorów z usług Klubu Senior+.
  4. Nadzór i prowadzenie Klubu Senior+.
  5. Opracowanie harmonogramów, planów pracy Klubu Senior+ i czuwanie nad ich realizacją.
  6. Odpowiedzialność za powierzony majątek.
  7. Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji.
  8. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
  9.  Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb bytowych Klubowiczów.
  10. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie                                   z przepisami w tym zakresie.
  11. Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu Senior+.
  12. Zatrudnianie specjalistów w Klubie Senior +.
  13. Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w zależności od potrzeb i działań na rzecz Seniorów.
  14. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior+.
  15. Sporządzanie we współpracy z Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu planu finansowego Klubu Senior+ w Białołęce.
  16. Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
  17. Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior+ stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
  18. Reprezentowanie Klubu Senior+ na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu Senior+.
  19. Zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach w Klubie Senior+.

 

IV.    Zakres odpowiedzialności

1.      Prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków.

2.      Przestrzeganie obowiązków, przepisów prawa w tym prawa wewnętrznego.

 

V.      Informacja o warunkach pracy na stanowisku i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

1.      Miejsce świadczenia pracy:

Klub Senior+ w Białołęce.

2.     Forma zatrudnienia : umowa – zlecenie.

3.      Możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.

4.      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS w Pęcławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie był wyższy niż 6%.

 

VI.    Wymagane dokumenty

1.      List motywacyjny.

2.      CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.

3.      Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4.      Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.

5.      Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

6.      Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7.      Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania                z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

8.      Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

9.      Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

10.   Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

11.   Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

12.   Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

 

VII. Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu, Pęcław 28, 67 – 221 Białołęka, z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko – Kierownik Klubu „Senior+” w Białołęce”

 

w terminie do dnia 15.02. 2023 r. do godz. 10.00

 

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu.

 

Kierownik GOPS w Pęcławiu

                              /-/ Mirosława Szydłowska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję, że:

Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu.

Inspektor ochrony danych:

Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu inspektorem ochrony danych pod adresem: iodo@amt24.biz ; tel.: 76 300 01 40

Cel przetwarzania danych oraz podstawa prawna:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu bieżącego naboru kandydatów do realizacji zadań Opiekuna Klubu Senior+ oraz przyszłych naborów, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych j/w.

Odbiorcy danych:

Pani/Pana dane osobowe będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom i osobom upoważnionym z mocy prawa.

Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od daty zatrudnienia osoby wyłonionej w drodze naboru.

Prawa osób, których dane dotyczą:

Ma Pani/Pan prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym, natomiast podanie innych danych jest dobrowolne.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania może skutkować brakiem możliwości udziału w naborze.

Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie                 profilowania.

 

 

                                                                                                                                     ……………………………………………

                                                                                                                                                    data i podpis

 

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

 

  1. 1.      Imię (imiona) i nazwisko ......................................................................................................
  2. 2.      Imiona rodziców ...................................................................................................................
  3. 3.      Data urodzenia .....................................................................................................................
  4. 4.      Obywatelstwo .......................................................................................................................
  5. 5.      Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .............................................................

.......................................................................................................................................................

  1. 6.      Wykształcenie .......................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

 

  1. 7.      Wykształcenie uzupełniające ..............................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

 

  1. 8.      Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ............................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

 (wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

 

  1. 9.      Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

 

  1. 10.  Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.
  2. 11.  Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1 – 4 są zgodne z dowodem osobistym

seria ..................... nr ...................... wydanym przez ...............................................................

lub innym dowodem tożsamości ...............................................................................................

 

 

 

 

 

 

.................................................                                                         ...................................................................

           (miejscowość i data)                                                             (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

 

 



* Właściwe podkreślić.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 lutego 2023 12:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosława Szydłowska
Ilość wyświetleń: 87
24 lutego 2023 13:44 (Mirosława Szydłowska) - Zmiana treści zakładki.
02 lutego 2023 12:35 (Mirosława Szydłowska) - Zmiana treści zakładki.
02 lutego 2023 12:34 (Mirosława Szydłowska) - Dodanie nowej zakładki.