GOPS.110.1.2023 Wietszyce, dnia 01 września 2023 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
Na stanowisko pracy - na zastępstwo Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
została przyjęta Pani Karolina Zioła, która spełniała wszystkie kryteria zawarte w ogłoszeniu, posiada doświadczenie zawodowe oraz konieczną wiedzę do wykonywania zadań na w/w stanowisku.
/-/ Mirosława Szydłowska
Kierownik GOPS w Pęcławiu
z siedzibą w Wietszycach
GOPS.110.1.2023 Wietszyce, dnia 30 sierpnia 2023 r.
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO PRACY NA ZASTĘPSTWO INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu;
1. Pani Karolina Zioła.
/-/ Mirosława Szydłowska
Kierownik GOPS w Pęcławiu
z siedzibą w Wietszycach
OFERTA PRACY NA ZASTĘPSTWO
INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu informuje o naborze na zastępstwo na stanowisko – inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
1. Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu
Pęcław 28, 67 – 221 Białołęka
2. Określenie stanowiska:
Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
3. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie – wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
5) staż pracy – min. 2 lata przy obsłudze świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, funduszu alimentacyjnego;
6) biegła znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office (Word, Excel);
7) umiejętność obsługi programów informatycznych obowiązujących na powyższym stanowisku tj. TT TOP – TEAM, SYGNITY;
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
9) nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
- ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna,
- ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i ich rodzin „Za życiem”,
- ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy Kodeks Cywilny;
2) posiadanie cech osobowości takich jak; odpowiedzialność, komunikatywność;
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się o przysługujących im prawach i uprawnieniach w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” ;
2) przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego zasiłku dla opiekuna wraz z wymaganą dokumentacją;
3) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna;
4) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
5) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tych sprawach;
6) przekazywanie do Biura Informacji Gospodarczej – informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych;
7) przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych w celu ustalenia sytuacji rodzinnej, dochodowej i zawodowej dłużnika alimentacyjnego, przyczyn niełożenia na utrzymanie osoby uprawnionej oraz do odebrania oświadczenia majątkowego;
8) przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu;
9) obsługa komputerowych systemów teleinformatycznych dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków dla opiekunów, funduszu alimentacyjnego tj.
- wprowadzanie danych,
- sporządzanie list wypłat oraz list składek na ubezpieczenie emerytalno – rentowe i zdrowotne,
- elektroniczne lub pisemne pozyskiwanie danych, wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;
10) przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna;
11) współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
12) wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej, niezbędnych na zajmowanym stanowisku.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na podstawie umowy o pracę - 1 etat. Praca przy monitorze ekranowym (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax).
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6) zaświadczenie lub kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzające wymagany staż pracy;
7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na tym stanowisku;
10) kandydat będący osobą niepełnosprawną, jeżeli chce skorzystać z uprawnień przysługujących osobom niepełnosprawnym jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
11) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Oferta pracy na zastępstwo – Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego” osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu, Pęcław 28, 67 – 221 Białołęka lub przesłać pocztą na w/w adres w terminie do dnia 25.08.2023 r. do godz. 14.00.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pęcławiu.
Kandydaci spełniający wymogi formalne, będą informowani indywidualnie o dalszym etapie naboru.
Prowadzący nabór zastrzega sobie prawo jego unieważnienia bez podania przyczyny.
Pęcław, dnia 26.07.2023 r.
Kierownik GOPS w Pęcławiu
/-/ Mirosława Szydłowska
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE z 2016 r. L 119, poz. 1), zwanego dalej „RODO” informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu, tel. 76 8317 332, e-mail: gops@peclaw.eu
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych : iodo@amt24.biz , tel. 76 30 00 140
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ustawowych zadań Administratora - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c i na podstawie Art. 9 ust. 2 lit. b) i g) RODO oraz na podstawie przepisów prawa,
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a. podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcy usług szkoleniowych oraz organy, do których w Pani/Pana imieniu administrator będzie kierował korespondencję,
b. organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.
3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i prawo wniesienia sprzeciwu wyłącznie na zasadach określonych w RODO (biorąc pod uwagę ograniczenia wynikające z przepisów prawa).
5. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych 00-193 Warszawa ul. Stawki 2, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa, w szczególności RODO.
6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości rozpoczęcia wypełniania obowiązku prawnego leżącego na administratorze danych osobowych.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez administratora danych osobowych z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa przewidzianych dla ochrony danych osobowych.
8. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym mowa w art. 22 RODO.
……………………………………………………………………….
Data i podpis
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu